Haber

“Çankaya İletişim Merkezi; Çözüm Burada” Hizmete Başladı

Alper Taşdelen: “Belediye hayatın her alanında vatandaşın yanında olmalı ve başarımızın temelinde bu anlayış var. Çankaya halkın belediyesidir. Siyasi görüşü, inancı ne olursa olsun herkese eşit hizmet vermek zorundayız ve bunu yapıyoruz.”

Çankaya Belediyesi’nin tamamen yeniden düzenleyerek özgün bir anlayışla ve çok daha kapsamlı bir şekilde hizmete sunduğu, yıllardır halkın talep, öneri ve şikayetlerinin analiz edildiği “Çankaya İletişim Merkezi; Çözüm Burada” için tanıtım toplantısı düzenlendi. .

Çankaya Belediyesi, yıllardır halkın talep, öneri ve şikayetlerinin analiz edildiği Analiz Merkezi’ni yepyeni bir anlayışla ve çok daha kapsamlı bir “Çankaya İletişim Merkezi; “Çözüm Burada” olarak hizmete açıldı. Zübeyde Hanım Sosyal Tesisi’nde düzenlenen toplantıda, Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, Merkezin tanıtımını yaptı.

Çankaya Belediyesi’nin sosyal demokrat, sosyalist ve halkçı bir anlayışla yönetilmesinin üç temel ilkesi olan belediyeyi güçlendirmek ve eksik olan hizmetleri hızla tamamlamak olmak üzere 2014 yılında göreve başladıklarını kaydeden Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, “Bir belediye başkanı lâzımdır. hesap verebilir ve belediyeyi nereden getirdiğini açıklayabilir. 2014 yılında bir yola çıktık. Belediye başkanlığına aday olduğumda halkımıza sözler verdim. Çok şeffaf ve net sözler verdim. Göreve böyle başladık. Söz verdiğimizden çok daha fazlasını yaptık” diye konuştu. Taşdelen Çankaya Connection Center’ın şeffaf, hızlı ve analiz odaklı sistem anlayışı ve popülist yaklaşımla kapsamlı hizmetler sunacağını sözlerine ekledi.

TAŞDELEN: “ÇANKAYA HALKIN BELEDİYESİDİR”

Belediyenin hayatın her alanında vatandaşın yanında olması gerektiğine dikkat çeken Alper Taşdelen, “Başarımızın temelinde bu anlayış var. Çankaya halkın belediyesidir. Siyasi görüşü, inancı ne olursa olsun herkese eşit hizmet vermek zorundayız ve bunu yapıyoruz. Çünkü yaratılanı yaratandan dolayı severiz. Eşit vatandaşlığa dayalı özgür bir Türkiye istiyoruz ve bu anlayışla çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

BELEDİYE YÖNETİMİNİ VATANDAŞA BIRAKAN SİSTEM

Yeni sistemin çok taraflı, hızlı bağlantı ve analiz odaklı çalışacağını belirten Alper Taşdelen, “Yeni sistemimizle Belediyemizi vatandaşlarımızdan gelen talep, şikayet ve talepler üzerine çalışan bir sisteme dönüştürüyoruz. Bu halkla ilişkiler projesi aslında belediye yönetimini tamamen vatandaşa bırakan 360 derecelik bir halkla ilişkiler projesidir. Çünkü artık halkın talep ve arzusu eskisinden daha fazla ön plana çıkacak. Bu son teknoloji sistemle halkımızın her istediğini en kısa sürede yerine getireceğiz. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür etmek istiyorum” dedi.

“BUGÜNÜ KURTARMAK İÇİN YARINI YARGILAMADIK”

8 yıllık misyon sürecinde yürütülen birbirinden değerli projeler hakkında da bilgi veren Önder Taşdelen,

Anaokulları, buz pateni salonu, Çankaya Evleri, yüzme havuzları, sosyal tesisler, yeni yapılan 99 park, Sıhhat Kart, Halk Kart, manisiz yaşam merkezi, çocuk teknoloji evi, bebek kütüphanesi, kültür merkezleri, yeni hizmet binaları, her gün 4 bin üniversite öğrencisi Her gün ücretsiz akşam yemeği ve 3 bin ilkokul öğrencisine ücretsiz öğle yemeği verdiklerini söyledi. Taşdelen, “Bütün bu hizmetleri kendi öz kaynaklarımız ve nitelikli kadromuzla, tek kuruş borç almadan, kredi kullanmadan gerçekleştirdik. Bugünü kurtarmak için yarını ipotek etmedik” dedi.

Taşdelen, Cumhuriyetin 100. yılı olan 2023 yılında 750 dönümlük Bademlidere Cumhuriyet Parkı, Atatürk Kültür Merkezi, Abidin Paşa Köşkü, Milli Mücadele Müzesi gibi belediye tarihinin en büyük ve en değerli projelerinin hayata geçirileceğini bildirdi. uygulanacaktır.

ÇANKAYA İLETİŞİM MERKEZİ

Yıllardır Analiz Merkezi adı altında Çankaya’da yaşayan vatandaşların sorunlarını ve önerilerini analiz eden Çankaya Belediyesi, yenilenen merkezle birlikte halkın taleplerine çok daha hızlı cevap verecek. Yeni adı “Çankaya İletişim Merkezi” olan birim, eğitimli çalışanları ve yeni anlayışıyla eskisine göre çok daha kapsamlı hizmet vermeye başlamıştır.

444 06 01 davet merkezi, e-posta, whatsapp ve sosyal medya kanalları üzerinden vatandaşlara hizmet veren Çankaya Bağlantı Merkezi, Çankaya’da yaşayanların talep, teklif ve şikayetlerini doğrudan alıyor ve başvuru ile ilgili 48 saat içinde başvuru sahibine dönüş yapıyor. talebin alınmasından en geç saat sonra. sağlar. Vatandaşların torpido, parti, hemşeri ayrımı gözetmeksizin talep ve şikayetlerini iletebilecekleri merkez, Çankayalıların aynı zamanda yönetime katıldığı bir bağlantı kanalı olarak hayata geçirildi.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort